duminică, 29 noiembrie 2009

Marturia personala a d-nei Renata din 27 februarie 2008


Am baut prima oara nectar de mangostan la un party in iunie 2006.
Am comandat in iulie prima cutie si viata mea s-a imbunatatit dramatic de atunci incoace. Primul lucru care l-am observat a fost ca am primit energie ,ma simteam mai vioaie . Apetitul a scazut imediat si am slabit 7 kg intr-o luna fara nici un efort. Hipertensiunea de care sufeream a disparut si doctorul meu m-a scos de pe medicamente si mi-a spus: continua sa iei sucul ala, se pare ca iti face bine. Atunci si acolo am inteles cit este acest produs de puternic !Am in ceput sa il aplic si extern la exema de pe miini de care sufeream de multi ani. Folosisem tot felul de creme dar fara rezultat. Mina mea s-a curatit complet si de atunci nu a mai fost nevoie sa ma mai intorc vreodata la creme.Ce minune, nu mai am nici alergie la lactoza si traiesc o viata noua. Cred in acest produs si ma bucur nespus ca cineva mi-a spus si mie despre el !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu